Sunday 28 June 2015

Rempah Ustazah. Cepat, Lazat, Jimat, Berkhasiat, Berkat.

Assalamualaikum 

Pernah dengar mengenai Rempah Ustazah? 


Rempah Maqlubah, Rempah Mandy, Rempah Kabsah

Nasi Mandy lengkap dengan sambal dan salatah



Aneka Rempah keluaran Ustazah


Saya merupakan agen Rempah Ustazah untuk kawasan Pasir Puteh, Jerteh, seluruh Besut dan sekitar. 

Sekiranya tuan/puan mahu membeli Rempah Ustazah tapi dah puas cari dekat kedai tak ada, tak nak pos (jimat kos pos), tuan/puan masih boleh hubungi saya.

Saya akan berikan nombor untuk tuan/puan hubungi untuk contact agen² yang paling dekat dengan tuan/puan.

Insya Allah, mereka boleh COD.

Saya bermula dengan beli sendiri. Cuba masak. Ehhh sedappp. Feedback famili, kawan² semua terbaekkk.

Sempat lah jugak kembang-kempis hidung bila orang puji kita terror masak Nasi Arab. Hehehhehe. Tapi saya reveal rahsia lah lepas tu.

Ini semua kerana Rempah Nasi Arab Ustazah.

Bagi tuan/puan yang baru berkenalan dengan Rempah Ustazah, Ustazah bukan sahaja keluarkan Rempah Nasi Arab.


Ini di antara senarai :-

1. Rempah Nasi Mandy
2. Rempah Nasi Kabsa
3. Rempah Nasi Maqlubah
4. Pes Kerutuk
5. Pes Kuzi
6. Pes Gulai Kawah
7. Pes Sup
8.. Pes Sambal Tumis
9. Pes Rendang
10. Pes Bakar Ayam/ Perap Ayam
11. Pes Tandoori

Rempah-rempah keluaran Ustazah memang sedap, cepat dan halal. Memudahkan kerja² kita menyediakan masakan keluarga yang tersayang.

WhatsApp 013.9454579

No comments:

Post a Comment