Wednesday 16 April 2014

Shaklee untuk anda di kawasan Gaal, Selising, Semerak, dan Pasir Puteh, Kelantan.

Assalamualaikum W.B.T





Saya SID anda di Pasir Puteh . 013.945.4579

So.... jika anda berada di area Pasir Puteh, Dun-Dun jajahan Pasir Puteh, hendak mendapatkan Shaklee, jangan segan-segan hubungi saya. 



No HP : 013.945.4579 (Izura)

Jika mahu saya COD ke rumah pun boleh. 

Rumah saya di Pasir Puteh





Nampak Econjaya ini maknanya rumah saya sudah dekat

Rumah ibu saya di sempadan Pasir Puteh - Jerteh. Tidak menjadi hal bagi COD kawasan Gaal dan sekitarnya. Itu kampung saya. Hendak masuk ke ceruk mana sekalipun saya gembira, tanda semangat 'orang kampung kito' tinggi. (^ ___ ^ )

Selising? Ohhhh.... jalan ke Kota Bharu. Selising memang tengah jalan nak ke KB, ada satu kedai makan favourite saya sebelum traffic light Selising. Sedap makanan di situ. Saya stop by makan dulu di situ sebelum ke hospital nak bersalin. Jangan segan-segan orang Selising, walaupun rumah anda kena masuk dalam, saya tidak kisah. Itu jalan saya selalunya bila nak ke Kok Lanas. 

Semerak.... well...well... no need to say more. Area Semerak ini berpisah tiada untuk makan Maggi Ketam, Pulut Ikan Bakar.... dan ada kedai makan tepi bukit ada daging rusa di situ. Best jugak kedai tu. 

Saya orang Pasir Puteh.... jadi saya berasa berbesar hati untuk berkongsi kebaikan Shaklee dengan orang-orang di Pasir Puteh. 

Ore Pasir Puteh kita terrrrrrrrrrrr!!!


SMS / WhatsApp 013.945.4579 (Izura)





No comments:

Post a Comment